Pracovní zátěž a pracovní spokojenost u pedagogických pracovníků – Eliška Čechová
Eliška Čechová
Bakalářská práce
Pracovní zátěž a pracovní spokojenost u pedagogických pracovníků
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumat pracovní zátěž a pracovní spokojenost mezi pedagogickými pracovníky a porovnávat je na úrovni základních, středních a vysokých škol. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla získána data převážně od pedagogů Hlavního města Prahy a Jihočeského a Středočeského kraje. Data byla následně analyzována pomocí deskriptivní, rozdílové a korelační analýzy. Z výzkumu je zřejmé …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to investigate workload and job satisfaction among teaching staff and compare them at primary, secondary and university levels. Through a questionnaire survey, data was collected mainly from teachers of the Capital City of Prague and South and Central Bohemia regions. The data were then analysed using descriptive, difference and correlation analysis. It is clear …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ze0w9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Mrhálek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Tuzemské pracovní cesty pedagogických pracovníků základních škol zřizovaných obcemi
Michal Smejkal -
Pracovní poměr pedagogických pracovníků ve školství
Michal Smejkal -
Psychická zátěž a pracovní spokojenost pedagogických pracovníků
Michaela Nečasová -
Pracovní podmínky pedagogických pracovníků veřejných škol s akcentem na odměňování
Lumír Blažek -
ANALÝZA VYBRANÝCH PODMÍNEK A ZÁTĚŽOVÝCH FAKTORŮ VE ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH NÁHRADNÍ VÝCHOVNÉ PÉČE
Jan MELCHER -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ