Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy – Gabriela Bieronski
Gabriela Bieronski
Bakalářská práce
Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy
Strengths and Weaknesses of a Novice Kindergarten Teacher
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajících učitelů v mateřské škole a jejich silných a slabých stránek. Jejím cílem je lépe porozumět problematice uvádění začínajících učitelů do praxe. Vymezit silné a slabé stránky, které začínající učitelé vnímají ve vztahu k profesní připravenosti a profesní socializaci u vyučujících v mateřských školách. Teoretická část vymezuje pojmy učitel v MŠ, profesní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with issue of novice teachers in kindergarten and their strehghts and weaknesses. It aims to better understand the issues of induction of novice teachers. To delineate the strenghts and weaknesses that novice teachers perceive in relation to professional readiness and professional socialization in kindergarten teachers. The theoretical section defines the concepts of the kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bieronski, Gabriela. Silné a slabé stránky začínajícího učitele mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Pojetí kázně na 2. stupni základní školy ve srovnání začínajícího a zkušeného učitele
Lenka Zpěváková -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Profesní portfolio začínajícího učitele chemie se zaměřením na učivo 9. ročníku ZŠ.
Kateřina Kratochvílová -
Postoje žáků, rodičů a kolegů k začínajícím učitelům z pohledu začínajícího učitele.
Lucie KUDWEISOVÁ -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ