Vnímání značky Pandora na trhu šperků – Eliška Hadrbolcová
Eliška Hadrbolcová
Diplomová práce
Vnímání značky Pandora na trhu šperků
Pandora Brand Perception on the Jewelry Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je Vnímání značky Pandora na trhu šperků. Cílem diplomové práce je identifikovat, jak spotřebitelé vnímají značku Pandora na českém trhu šperků. Dílčí cíle se zaměřují na preferenci materiálu šperků spotřebiteli, faktory, které je ovlivňují při nákupu šperků, na spontánní znalost, podpořenou znalost, preferenci a oblíbenost značek a na znalost samotné značky Pandora. Potřebná …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Pandora Brand Perception on the Jewelry Market. The aim of the diploma thesis is to identify, how consumers perceive the Pandora brand on the Czech jewelry market. The sub-objectives focus on preferences of materials jewelry by consumers, the factors that influence them when buying jewelry, spontaneous knowledge, supported knowledge, preference and favourite brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá