Bc. Pavlína Valentová

Master's thesis

Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace

The synergistic effect of integrated marketing communication tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím synergického efektu v integrované marketingové komunikaci. Práce popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace a definuje synergický efekt. Praktická část práce se pak zaměřuje na prokázání synergického efektu v kampani jednoho z českých operátorů.
Abstract:
This thesis deals with the use of a synergistic effect in integrated marketing communications, describes the tools of integrated marketing communications and defines a synergistic effect. An objective of practical part of the thesis is demonstrating the synergic effect in the campaign of one of Czech mobile operators.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní