Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Pavlína Valentová
Bc. Pavlína Valentová
Master's thesis
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
The synergistic effect of integrated marketing communication tools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím synergického efektu v integrované marketingové komunikaci. Práce popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace a definuje synergický efekt. Praktická část práce se pak zaměřuje na prokázání synergického efektu v kampani jednoho z českých operátorů.Abstract:
This thesis deals with the use of a synergistic effect in integrated marketing communications, describes the tools of integrated marketing communications and defines a synergistic effect. An objective of practical part of the thesis is demonstrating the synergic effect in the campaign of one of Czech mobile operators.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/to1tb/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Zuzana Matějková -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Iva Šlemendová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jan Švarc