Bc. Tereza Weikertová

Diplomová práce

Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu

The Potential of Ambient media in the Context of the Czech Advertising Market
Anotace:
Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje …více
Abstract:
This thesis provides a wide-range view to ambient media in context of marketing communication. The intention of presented text is mostly identification of position, significance and potential of ambient media on Czech market through comparison of perception of ambient media by agencies workers, important advertisers and target consumers while relying on analyses/interpretation of collected data. Final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Weikertová, Tereza. Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace