Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu – Bc. Tereza Weikertová
Bc. Tereza Weikertová
Diplomová práce
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
The Potential of Ambient media in the Context of the Czech Advertising Market
Anotace:
Diplomová práce nabízí komplexní náhled na ambientní média v kontextu MK. Záměr prezentovaného textu spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci českého trhu - skrze komparaci percepce ambientních nosičů agenturními pracovníky, významnými zadavateli reklamy a samotným cílovým segmentem konzumentů opírající se o interpretaci primárně získaných dat. Na daná zjištění reaguje …víceAbstract:
This thesis provides a wide-range view to ambient media in context of marketing communication. The intention of presented text is mostly identification of position, significance and potential of ambient media on Czech market through comparison of perception of ambient media by agencies workers, important advertisers and target consumers while relying on analyses/interpretation of collected data. Final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Weikertová, Tereza. Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambientní media a jejich využití v marketingové komunikaci
Rastislav Gredecký -
Ambientní média a jejich efektivita
Vojtěch Marek -
Ambientní média v marketingových komunikacích
Tereza WEIKERTOVÁ -
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Ondřej Nečas -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková