Problémy současných učitelů 1. stupně základních škol spojené s výukou – Mgr. Vojtěch Ondra
Mgr. Vojtěch Ondra
Diplomová práce
Problémy současných učitelů 1. stupně základních škol spojené s výukou
Issues of contemporary primary school teachers connected with schooling
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hlavními problémy, se kterými se současní učitelé 1. stupně základní školy potýkají ve spojení s vlastní výukou. Tyto obtíže mohou vyvstávat jak v oblasti přímé pedagogické činnosti, tak v oblasti nepřímé pedagogické činnosti. Teoretická část charakterizuje pojem učitel z pohledu současného i historického. Dále popisuje různé skupiny učitelů podle délky jejich praxe a …víceAbstract:
The master thesis deals with main problems contemporary teachers deal with in connection with schooling. These problems may arise both from direct teaching time and indirect teaching time. The theoretical part of the theses characterises the definition of a teacher both from the contemporary and the historical view. It also describes different groups of teachers based on the length of their teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jlvsy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Učitelovo pojetí výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ
Ludmila Šťovíčková -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách
Johana Martinů -
VLIV RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU NA UČITELOVO POJETÍ VÝUKY VÝTVARNÝCH ČINNOSTÍ
Lucie KŘEPELOVÁ -
Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání)
Petra HINNEROVÁ -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská