Marketingová stratégia Europe Easy Energy a.s. – Barbora Hurbanová
Barbora Hurbanová
Bakalářská práce
Marketingová stratégia Europe Easy Energy a.s.
Marketingová strategie Europe Easy Energy a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti působící na energetickém trhu jako dodavatel elektrické energie a plynu. Hlavním cílem této práce je podrobně popsat, analyzovat a vyhodnotit tuto marketingovou strategii z pohledu marketingového mixu 4P a swot analýzy. Práce je doplněná o navrhované změny a doporučení orientované na marketingovou komunikaci a propagaci společnosti …víceAbstract:
This work deals with the marketing strategy of the company in the energy market as a supplier of electricity and gas. The main objective of this work is to describe in detail, analyze and evaluate the marketing strategy in terms of marketing mix 4P and SWOT analysis. The work is complemented by the proposed changes and recommendations focused on promoting and marketing communications of company.Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti pôsobiacej na energetickom trhu ako dodávateľ elektrickej energie a plynu. Hlavným cieľom práce je podrobne popísať, analyzovať a vyhodnotiť túto marketingovú stratégiu z pohľadu marketingového mixu 4P a SWOT analýzy. Práca je doplnená o navrhované zmeny a odporúčania orientované na marketingovú komunikáciu a propagáciu spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová