Integrace autistických dětí do základních škol – Lucie Filipová
Lucie Filipová
Bachelor's thesis
Integrace autistických dětí do základních škol
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá integrací dítěte s autismem do běţné základní školy. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. První část popisuje současné pojetí klasifikačního rozdělení poruch autistického spektra. Práce se zabývá právě vzděláváním těchto dětí. Cílem praktické části bylo zjistit, jak probíhá integrace dítěte s autismem do běţné základní školy. Také zahrnuje …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the integration of an autistic child into a mainstream primary school. The text is divided into two parts -theoretical and practical. The first part describes the present concept of autistic spectrum disorders classification. It includes different aspects of work designed to educate these children.The main goal of the practical part was to investigate how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vi816o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl -
Integrace žáka s Aspergerovým syndromem do vzdělávacího procesu
Marie Vavrová -
Integrace studenta s Aspergerovým syndromem na sportovním gymnáziu v pohledu asistenta pedagoga
Ilona Růžková -
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Vliv integrace dítěte s Aspergerovým syndromem a ADHD v prostředí běžné MŠ na jeho vývoj
Ivana Kvíderová -
Integrace dětí s Downovým syndromem do základní školy
Kateřina Jiskrová -
Integrace žáka s DiGeorge syndromem
Dita Hendrychová -
Specifika individuální integrace dítěte s Downovým syndromem do mateřské školy
Petra Ševčíková