Bc. Pavlína Nováková

Bachelor's thesis

Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace

The public confidence in marketing comumunication tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou důvěry veřejnosti v nástroje marketingové komunikace, především v reklamu, která je veřejností často vnímána velmi rozporuplně, ať už negativně či pozitivně. V teoretické části popisuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace a důvěru veřejnosti v ně. V praktické části se zaměřuji na zjišťování, jak veřejnost důvěřuje či nedůvěřuje zejména reklamě s …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with issues of public confidence in the tools of marketing communication, especially in advertising, which is often perceived by the public very contradictory, either negatively or positively. The theoretical part describes the various tools of marketing communications and public confidence in them. The practical part is focused on determining how the public trust or not …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní