Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace – Bc. Pavlína Nováková
Bc. Pavlína Nováková
Bachelor's thesis
Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace
The public confidence in marketing comumunication tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou důvěry veřejnosti v nástroje marketingové komunikace, především v reklamu, která je veřejností často vnímána velmi rozporuplně, ať už negativně či pozitivně. V teoretické části popisuji jednotlivé nástroje marketingové komunikace a důvěru veřejnosti v ně. V praktické části se zaměřuji na zjišťování, jak veřejnost důvěřuje či nedůvěřuje zejména reklamě s …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with issues of public confidence in the tools of marketing communication, especially in advertising, which is often perceived by the public very contradictory, either negatively or positively. The theoretical part describes the various tools of marketing communications and public confidence in them. The practical part is focused on determining how the public trust or not …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mwiq9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará