Veronika Kliská

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Ford na českém trhu

Marketing strategy of Ford on the Czech market
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní …více
Abstract:
This work deals with the marketing strategy of Ford and its goal is to analyze it and also analyze the perception of the brand on the Czech market. Furthermore it is a proposal of some solutions to improve its weaknesses. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan and mix and with different parts of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Martin Burda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34427