Marketingová strategie značky Ford na českém trhu – Veronika Kliská
Veronika Kliská
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Marketing strategy of Ford on the Czech market
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní …víceAbstract:
This work deals with the marketing strategy of Ford and its goal is to analyze it and also analyze the perception of the brand on the Czech market. Furthermore it is a proposal of some solutions to improve its weaknesses. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan and mix and with different parts of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martin Burda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34427
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová