Bc. Petra Kubáčková

Bachelor's thesis

Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy

The influence of vendors’ behavior on creating the company’s image
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce popisuje problematiku prodeje, rozebírá image firmy a prodavače a v poslední kapitole se věnuje teoretickým otázkám telemarketingu. Praktická část se zabývá postoji veřejnosti k prodeji po telefonu, u kterých vychází z již realizovaných výzkumů. Dále se věnuje zkušenostem operátorů aktivního telemarketingu, jež zkoumá prostřednictvím vlastní dotazníkové sondy.
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis describes sales, analyzes the company´s and seller´s image and the final chapter defines the theoretical issues of telemarketing. The practical part deals with the attitudes of the public towards selling on the phone. This part is based on the realized researches. Further, it is dedicated to the operators´ experience in active telemarketing, which has been …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní