Bc. Dagmar Plíhalová

Diplomová práce

Komunikační kampaň ZOO Brno

The Communication Campaign of ZOO Brno
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační kampaně motivující ke sponzoringu zvířat v ZOO Brno. Práce se skládá ze tří částí. První část obsahuje teoretické informace o problematice marketingu a marketingových komunikací neziskového sektoru. V praktické části je proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum, ze kterých v projektové části vychází konkrétní návrh komunikační kampaně.
Abstract:
The subject of this Thesis is to draw up a communication campaign motivating people for sponsorship of animals in ZOO Brno. The thesis is divided into three parts. The first part includes theoretical information about marketing and marketing communication of the non-profit sector. The second part consist of a qualitative and quantitative research. In the project the concept of the communication campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Plíhalová, Dagmar. Komunikační kampaň ZOO Brno. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace