Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier – Kamila Marková
Kamila Marková
Bakalářská práce
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Komplexní kupní rozhodovací proces na trhu počítačových her
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikace specifik v chování spotřebitelů během komplexního kupního procesu na trhu počítačových her v České republice. V teoretické části je stručně popsána historie vývoje počítačových her společně se žánrovým dělením počítačových her, která napomáhá pochopit, jak funguje rostoucí herní průmysl. Dále je popsána teorie kupního procesu. Praktická část zahrnuje charakteristiku …víceAbstract:
The aim of the bachelors thesis is to identify the specific consumer behaviour applied during the buying decision process in the video games market in the Czech Republic. The theoretical part briefly depicts the evolution of the video games and its genre classification. It helps to understand how the increasing video games market works. There is also a part dedicated to the description to a buying …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je identifikácia špecifík v správaní sa spotrebiteľov počas komplexného nákupného procesu na trhu počítačových hier v Českej republike. V teoretickej časti je stručne popísaná história vývoja počítačových hier spoločne so žánrovým delením počítačových hier, ktorá napomáha pochopiť, ako funguje rastúci herný priemysel. Ďalej je popísaná teória nákupného procesu. Praktická časť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54788
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54788
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu počítačových her v České republice
Dan Pětvaldský -
Analýza spotřebitelského chování na trhu počítačových her
Lukáš Kufa -
Analýza trhu počítačových her v ČR
Lukáš Polák -
Analýza marketingovej stratégie spoločnosti TheRoom na trhu únikových hier
Pavla Valková -
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková -
Využití marketingových technik u tvůrců počítačových her
Petra Krebsová -
Cenotvorba počítačových her
Martin Brychta