Využití internetových marketingových nástrojů pro střední školy – Marcela Mrázová
Marcela Mrázová
Diplomová práce
Využití internetových marketingových nástrojů pro střední školy
Internet marketing systems for High school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou internetových marketingových nástrojů a je zaměřena především na analýzu www stránek vybraných středních škol v okrese Svitavy.V teoretické části jsou, vzhledem k zaměření práce, podány stručné informace o internetových marketingových nástrojích. Další části diplomové práce jsou zaměřeny na analýzy webových stránek vybraných středních škol.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM43
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2009
- Vedoucí: Filip Rubáček
- Oponent: Jan Sedláček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet