Využití potenciálu modelu Superb III na německém trhu – Gabriela Žiaková
Gabriela Žiaková
Bachelor's thesis
Využití potenciálu modelu Superb III na německém trhu
Využití potenciálu modelu Superb III na německém trhu
Abstract:
Téma bakalářské práce se zabývá využitím potenciálu modelu Superb III na německém trhu u firemních a individuálních zákazníků, kteří doposud kupovali prémiové značky. V teoretické části jsou definovány pojmy produkt, značka, B2B a B2C trhy. Následně je popsán segment zákazníků prémiových značek, je přiblíženo chování a očekávání těchto zákazníků. Další kapitola definuje současný německý trh automobilů …moreAbstract:
The topic of this bachelor theses deals with utilization of potential of the model Superb III for private and corporate customers on the German market, who have been only buying premium brands so far. Terms as product, brand, B2B and B2C markets are defined in the theoretical part. The customer segment of premium brands is described afterwards. Behavior and expectations of these customers are explained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Automobilové trhy v nemecky hovoriacich krajinách a pozícia Škoda Auto
Jakub Kalmár -
Kybernetická rizika ve vazbě na automobilový průmysl a pojistný trh
Veronika Musilová -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights