Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb – BcA. Dagmar GREGOROVÁ
BcA. Dagmar GREGOROVÁ
Diplomová práce
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Communication and Vizual Identity of Community Planning of Social Services
Anotace:
Autorka diplomové práce se zabývá komunikací a identitou komunitního plánování sociálních služeb. Práce je standardně rozdělena do tří částí. První teoretická část diplomové práce je zaměřena obecně na komunikaci sociálních služeb. Druhá praktická část práce seznamuje s konkrétními prostředky, akcemi a aktivitami komunikace a PR komunitního plánování. Ve třetí projektové části pak autorka provedla …víceAbstract:
The author of the thesis deals with communication and identity of community planning of social welfare services. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part is focused on communication of social welfare services in general. The second practical part gives information about particular means, events and activities of communication and PR of community planning. In the third project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2011
Identifikátor:
23099
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOROVÁ, Dagmar. \textit{Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vivgll/.
Jak správně citovat práci
GREGOROVÁ, Dagmar. Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Řízení netržních a sociálních služeb
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Daniel Reizenthaler -
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
Jakub Jonáš -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Vizuální identita značky v online prostředí
Lucia Mišeková -
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková