Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations – Martin VÁLEK
Martin VÁLEK
Bakalářská práce
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations.
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the website of the most popular computer game League of Legends and its Czech localization and to introduce the reader into the gaming culture. The subject of analysis is the homepage and selected article sections such as "Patch notes", "Universe" and "Ask Riot". The thesis concentrates on the analysis of language means used by the company to form a community, the …víceAbstract:
Práce si klade za cíl analyzovat webovou stránku nejpopulárnější počítačové hry League of Legends a její českou lokalizaci a uvést čtenáře do problematiky herní kultury. Předmětem analýzy je domovská stránka a vybrané kategorie článků jako "Patch notes", "Universe" a "Ask Riot". Blíže se bude zabývat analýzou jazykových prostředků užitých firmou pro tvoření komunity, jejich srozumitelnosti a jejich …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁLEK, Martin. \textit{Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations} [online]. Ostrava, 2017 [cit. 2023-06-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/viz9rh/. Bakalářská práce. Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Jak správně citovat práci
VÁLEK, Martin. Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Specifika komunikace hráčů League of Legends: Wild Rift
Vítek VONDRA -
Analýza reálných dat ze hry League of Legends
Štěpán Kubásek -
Vliv národnostní diverzifikace týmů League of Legends na úspěšnost v turnajích
Adéla STŘÍŠKOVÁ -
Využití statistických metod ve hře League of Legends
Jan Jirka -
Analýza hry League of Legends
Štěpán Tůma