Analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha – Rostislav Šejna
Rostislav Šejna
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha
HC Sparta Praha Marketing Comunication Analysis
Abstract:
Cílem bakalářské práce analýza marketingové komunikace hokejového klubu HC Sparta Praha a návrh dalších kroků pro její zkvalitnění, zejména směrem k fanouškům. Teoretická část přinese literární rešerši z oblasti marketingu sportu, dále marketingové komunikace a zejména komunikačního mixu, se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Praktická část představí zkoumaný klub a zhodnotí současný stav jeho …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.