Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok – Bc. Pavel Růžička
Bc. Pavel Růžička
Master's thesis
Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
Marketing Communication of the Folklore Festival Slovácký rok
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing communication of the ethnographic festival named Slovácký rok. The festival is held every four years in Kyjov, which is part of the South Moravia region in the Czech Republic. In the theoretical part author deals with the definitions of culture, heritage and marketing communications, including the creation of strategies and mixture which are used in related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RŮŽIČKA, Pavel. \textit{Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vjc7a6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Růžička, Pavel. Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Nehmotné kulturní dědictví a jeho využití v cestovním ruchu
Veronika Kajuková -
Nehmotné kulturní dědictví ČR jako atraktivita cestovního ruchu
Vladana Košťálová -
Nehmotné kulturní dědictví ČR v seznamu UNESCO a jeho vliv na rozvoj venkova
Aneta Šimonová -
Nehmotné kulturní dědictví ve vztahu k cestovnímu ruchu
Karolína Preclíková -
Nehmotné kulturní dědictví České republiky
Tereza Balladová -
Nehmotné kulturní dědictví na území Národního geoparku Železné hory
Tereza Srbová -
Regionální kulturní dědictví v rámci výuky na 2. stupni ZŠ
Lucie KRUPOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova