Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje – Mgr. Zuzana KNEDLOVÁ
Mgr. Zuzana KNEDLOVÁ
Bakalářská práce
Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje
Tasting and presentation of the products in the hypermarkets and the supermarkets as the form of sales presentation
Anotace:
V mé bakalářské práci se zaměřím na prezentace a ochutnávky v hypermarketech a supermarketech. Cílem mé práce je zjistit, jak ovlivňují nákupní chování zákazníků, jakým druhům výrobků dávají zákazníci při prezentacích a ochutnávkách přednost. Také bych chtěla zjistit, jak jsou tyto aktivity efektivní z pohledu zadavatele. K zjištění údajů od zákazníků použiji metodu marketingového průzkumu - dotazník …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on the presentations and in-store tasting in hypermarkets and supermarkets. I want to find out how presentations and in-store tasting influence customers, which sort of products does the customer prefer during the presentations and in-store tasting. I would like to find out, how these activities are efficient for the submitters. To find out these questions from customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KNEDLOVÁ, Zuzana. \textit{Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjdwe6/.
Jak správně citovat práci
KNEDLOVÁ, Zuzana. Ochutnávky a prezentace výrobků v supermarketech a hypermarketech jako forma podpory prodeje. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková