Věra Legatová

Bakalářská práce

Jazyková hra v reklamní komunikaci

Language game in advertising communication
Anotace:
Dnešní doba je přehlcená reklamou, proto je potřeba se odlišit od konkurence. Jednou z možností je učinit tak za pomocí textu, a to konkrétně uplatnění jazykové hry, která spočívá v porušování jazykové normy, čímž na sebe poutá pozornost. Adresáty nutí o sloganech přemýšlet, a tak si lépe zapamatují reklamu a poselství. Existuje několik skupin jazykových her, které se dělí na další druhy. Stejně tak …více
Abstract:
These days are oversaturated with advertising, so it is necessary to differentiate yourself from the competition. One of the possibilities is to do so with the help of text, namely the application of a language game, which consists in violating the language standards, thus attracting attention. It forces recipients to think about the slogans, so they remember the advertising and the message better …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
  • Oponent: JUDr. Mgr. Tomislav Potocký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní