Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku – Eva Vymětalíková
Eva Vymětalíková
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku
Customer Satisfaction Measurement with the Quality of Services in Sales of Furniture
Abstract:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí dotazníkového šetření a analyzována pomocí metod diferenční analýzy a mystery shoppingu. Mimo hlavní problematiku je v praktické části analyzována spokojenost …moreAbstract:
This thesis is concerned with the measurement of customer satisfaction with the quality of services in sales of furniture. The theoretical part explains the basic concepts related to that topic. In the practical part, customer satisfaction is determined using a questionnaire and analyzed by differential analysis and mystery shopping. There is also a part of employee satisfaction analyzed by basic statistical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/107073
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Dagmar Zindulková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYMĚTALÍKOVÁ, Eva. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vjkaay/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký