Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku – Eva Vymětalíková
Eva Vymětalíková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku
Customer Satisfaction Measurement with the Quality of Services in Sales of Furniture
Anotace:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s danou problematikou. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí dotazníkového šetření a analyzována pomocí metod diferenční analýzy a mystery shoppingu. Mimo hlavní problematiku je v praktické části analyzována spokojenost …víceAbstract:
This thesis is concerned with the measurement of customer satisfaction with the quality of services in sales of furniture. The theoretical part explains the basic concepts related to that topic. In the practical part, customer satisfaction is determined using a questionnaire and analyzed by differential analysis and mystery shopping. There is also a part of employee satisfaction analyzed by basic statistical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107073
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Dagmar Zindulková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYMĚTALÍKOVÁ, Eva. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v oblasti prodeje nábytku}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjkaay/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina