Bc. Kristýna Kepková

Master's thesis

Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.

Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy ŠKODA AUTO a.s and ŠkoFIN s.r.o.
Abstract:
Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, jak jsou společnosti ŠKODA AUTO a Volkswagen Financial Services vnímány svými zákazníky a veřejností, jaké pro ně tyto značky představují hodnoty. V teoretických východiscích je zpracována problematika týkající se značky, její hodnoty, značkové politiky a strategie řízení značky. Aplikační část představuje obě společnosti, vyhodnocuje zjištěná …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate how are the companies ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services perceived by their customers and by public; i.e. to find out what kind of values the brands ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services represent for them. The theoretical part discusses the issues related to the brand and its values, the brand-name policy and the brand management strategy. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní