Theses 

Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o. – Bc. Kristýna Kepková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Bc. Kristýna Kepková

Diplomová práce

Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.

Brand as a bearer of tradition and quality, brand-name company policy ŠKODA AUTO a.s and ŠkoFIN s.r.o.

Anotace: Cílem práce je na základě provedených analýz vyhodnotit, jak jsou společnosti ŠKODA AUTO a Volkswagen Financial Services vnímány svými zákazníky a veřejností, jaké pro ně tyto značky představují hodnoty. V teoretických východiscích je zpracována problematika týkající se značky, její hodnoty, značkové politiky a strategie řízení značky. Aplikační část představuje obě společnosti, vyhodnocuje zjištěná data a interpretuje výsledky marketingového výzkumu. Navrhuje doporučení pro zlepšení vnímání značky stávajícími/ potenciálními zákazníky.

Abstract: The aim of this thesis is to evaluate how are the companies ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services perceived by their customers and by public; i.e. to find out what kind of values the brands ŠKODA AUTO and Volkswagen Financial Services represent for them. The theoretical part discusses the issues related to the brand and its values, the brand-name policy and the brand management strategy. The introduction of both the companies, the analysis of the gained data and the interpretation of marketing research results is done in the application part of the thesis. Last but not least, recommendations for the improvement of the brand’s perception by current and potential customers are set out.

Klíčová slova: Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, značka, značková politika, strategie řízení značky, hodnota značky, branding, logo, marketingový výzkum, ŠKODA AUTO, Volkswagen Financial Services

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 3. 2019 20:22, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz