Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci – Lukáš Čambala
Lukáš Čambala
Master's thesis
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Persuasion And Its Techniques in Advertising
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných …moreAbstract:
The thesis will deal with persuasive practices that are used by companies in marketing management. It will focus on the characteristics of individual practices, possibilities of their use, success and other factors selected by the author. In the theoretical part of the thesis will be described the area of persuasion not only in terms of marketing, but also psychology. In the practical part, specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čambala, Lukáš. Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Tereza Dostálová -
Je marketing nástrojem manipulace?
Anastasia Shakleina -
Manipulace v marketingu
Anna Klimková -
Manipulace v marketingu cílená na generaci Y a Z
Kateřina Kukulová -
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Monika Montag -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke