Podoba filmové kritiky v deníku Lidové noviny v letech 1929 a 1930 – Bc. Hana Pekařová
Bc. Hana Pekařová
Master's thesis
Podoba filmové kritiky v deníku Lidové noviny v letech 1929 a 1930
The Form of Film Review in Lidové noviny between 1929 and 1930
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá podobou žánru filmové recenze v Lidových novinách v letech 1929 a 1930. V teoretické části je nastíněn referenční rámec, ve kterém je stručně nastíněn vývoj kinematografie a filmové teorie a kritik. Dále jsou v teoretické části vymezena kritéria žánru recenze, kde se soustřeďuji na vymezení funkcí recenze. V následující kapitole shrnuji informace o filmové kritice u nás …viacAbstract:
The theses sis aimed at form of film review published in Lidové noviny in 1929 and 1930. In theoretical part is very briefly described the discourse of film history and film criticism and theory. Next, I define features of review focusing on the functions of this genre. I also summarize the information about film criticism and film journalism in Czech country describing the form of film journalism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t389o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Poláček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.
Jana JERSÁKOVÁ -
Feministická filmová teorie a role žen v hollywoodském filmu
Daniel HOFFMANN -
Autorovo Já v dokumentárním filmu Na pomezí hrané tvorby a dokumentu: autor uchopuje sám sebe jako hlavní postavu ve filmu
Petra Nesvačilová -
Dopad proměn stádií "rodinných záznamů" na využití formy rodinného filmu a home-videa v narativním filmu
Karolína Čejková -
Bordwell, Chatman a teorie vyprávění ve filmu: srovnání dvou analytických přístupů pomocí analýzy tří filmů
Martin Witoszek -
Filmové herectví a teorie filmu
Andrea FALTÝNKOVÁ -
Mystifikace účinkujících v dokumentárním filmu
Andran Abramjan -
Montáž jako prostředek ozvláštnění ve filmu
Hynek Tuleja