Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů – Milan Záleský
Milan Záleský
Bakalářská práce
Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů
Possibilities of using social networks for product quality assessment
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje možnostem hodnocení kvality produktů na sociálních sítích. Práce definuje jednotlivé sociální sítě, marketingu na sociálních sítích, právní aspekty marketingu na sociálních sítích. Dále práce pokračuje popisem možností hodnocení na jednotlivých sociálních sítích. Poté práce postoupí k výčtu metod pro hodnocení vah a produktů. V závěru se práce věnuje hodnocením kvality …víceAbstract:
This bachelor deals with possibilities of rating product quality on social network. It defines social networks, marketing on social networks, legal aspect of marketing on social networks. Then I continue with description possibilities of rating product on each social network. After that describe methods for ratting product quality. At the end of this work I rate quality of products on social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Renáta Máchová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Záleský, Milan. Možnosti využití sociálních sítí pro hodnocení kvality produktů. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Eva Fejfárková -
Sociální sítě a tělesné sebepojetí u žáků 2. stupně ZŠ
Lucie MLÝNSKÁ -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Lenka Šoltová -
Sociální sítě jako možná závislost u žáků druhého stupně základní školy
Kristýna Machýčková -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová