Bc. Jitka Kujalová

Master's thesis

Teaching Authentic Stories through Drama in ELT Young Learners' Classroom

Teaching Authentic Stories through Drama in ELT Young Learners' Classroom
Abstract:
Tato práce se zabývá možností používání originálních anglických příběhů ve výuce angličtiny u žáků mladšího školního věku a jako vhodný prostředek k práci s příběhy navrhuje použití dramatických technik.
Abstract:
This thesis explores the possibility of using English authentic stories in teaching English to young learners and it suggests using drama techniques as a suitable way of approaching this issue.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2019
  • Supervisor: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
  • Reader: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta