Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu – Jakub BRABLÍK
Jakub BRABLÍK
Bachelor's thesis
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Increase of Affability for Customers by Implementing Group Purchasing Website on Facebook
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zvýšení uživatelského komfortu umístěním slevového serveru na Facebook. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se nakupování a rozhodování nakupu-jících, sociálních sítí a hromadného nakupování. V praktické části jsou analyzovány aktivity vybraných českých slevových serverů na Facebooku. V práci jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu. Dále jsou uvedena …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis is increase of affability for customers by implementing group purchasing website on Facebook. Theoretical part of thesis describes knowledge about shopping and decision-making of shoppers, social net-works and group buying. Practical part follow with analyze of Face-book activity of selected Czech group purchasing websites. The results of marketing re-search and recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRABLÍK, Jakub. \textit{Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vk1oel/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRABLÍK, Jakub. Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
PODNIKATELSKÝ PLÁN - SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
PODNIKATELSKÝ PLÁN – SLEVOVÝ PORTÁL
Zdeněk Wenzl -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká