Tvorba strategického plánu rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu – Martina Žalmánková
Martina Žalmánková
Bakalářská práce
Tvorba strategického plánu rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
The development of a strategic tourism plan for a destination
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou strategického plánu rozvoje cestovního ruchu v městysi Dřevohostice. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy strategie a strategické plánování a popsány jednotlivé části strategického plánu. Praktická část navazuje na poznatky z teorie; je rozdělena na část analytickou, která zkoumá současný stav cestovního ruchu v Dřevohosticích, část návrhovou, v níž jsou …víceAbstract:
Title: The development of a strategic tourism plan for a destinationThis bachelor thesis deals with the development of a strategic tourism plan for a destination in the city of Dřevohostice. In the theoretical part of the analysis key concepts are described by strategic planning. The practical part follows the theoretical knowledge; it divides this information into an analytical part, researching the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Kacetl, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽALMÁNKOVÁ, Martina. \textit{Tvorba strategického plánu rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vk77y5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva