Role influencera v procesu kupního rozhodování – Lucie Zatloukalová
Lucie Zatloukalová
Bakalářská práce
Role influencera v procesu kupního rozhodování
The Role of Influencer in the Consumer Decision Making Process
Anotace:
Role influencera v procesu kupního rozhodování získává každým dnem větší váhu. Prostředí internetu a sociálních sítí tvoří nové prostory, nejen pro reklamu, ale i samotné povědomí o značce, nebo produktu. Influenceři se tak dostávají do pozice prostředníka mezi firmou a spotřebitelem. Cílem této práce je porovnat, již zmíněný vliv influencerů na kupní rozhodování mezi obyvateli dvou měst v České …víceAbstract:
The role of the influencer in the consumer decision making process is becoming more powerful every day. The environment of the internet and social networks create new spaces not only for advertising, but also for cultivating awareness of individual brands and products. Influencers therefore become intermediaries between companies and consumers. The aim of this work is to compare the effect of influencers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Veronika Moskaleva -
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
Diana Stašková -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
The impact of reputation on Chinese and Czech Generation Z buying decisions
Wei Sun -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Kupní chování spotřebitelů
Lucie LANDOVÁ -
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Vítězslav Joura -
Značka a její vliv na kupní chování zákazníků
Zuzana VIDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2022