Kamila Mrázková

Bakalářská práce

Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí

The influence of advertising and reference group on consumer behavior in children
Anotace:
Bakalářská práce se orientuje na vlivy mediální reklamy a působení referenčních skupin na spotřební chování dětí. Teoretická část je rozdělena do čtyř tematických okruhů dle nejdůležitějších faktorů týkající se zvoleného tématu. První okruh se věnuje spotřebnímu chování a jeho prvkům. Druhý je zaměřený na reklamu a její působení. Třetí pojednává o roli masmédií ve vztahu k reklamě a čtvrtý se zabývá …více
Abstract:
This thesis focuses on the effects of media advertising and influence of reference groups on consumer behavior in children. The theoretical part is dividend into four thematic areas as the most important factors related to the chosen topic. The first area deals with consumer behavior and its elements. The second is focused on advertising and its effects. The third discusses the role of mass media in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hloušková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mrázková, Kamila. Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická