Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C – Eva Čerešňáková
Eva Čerešňáková
Bachelor's thesis
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Public Relations focused on IT, segments B2B and B2C
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B …viacAbstract:
This work is focused on Public Relations, as a part of marketing activities. First part is general, only about PR, next part is already focused only on this problematics in IT. Part of this work is research, where the different level and quality of PR activities is compared, not only between czech and foreign companies, but also between companies from B2B and B2C segments.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Eva Čejková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek -
Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s.
Tereza Kůželová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Analýza a návrh public relations aktivit společnosti OEM Automatic s.r.o. v segmentu B2B
Tomáš Engl -
Analýza a návrh public relations aktivit společnosti OEM Automatic s.r.o. v segmentu B2B
Tomáš Engl -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
Karel Havlíček