Eva Čerešňáková

Bachelor's thesis

Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C

Public Relations focused on IT, segments B2B and B2C
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B …viac
Abstract:
This work is focused on Public Relations, as a part of marketing activities. First part is general, only about PR, next part is already focused only on this problematics in IT. Part of this work is research, where the different level and quality of PR activities is compared, not only between czech and foreign companies, but also between companies from B2B and B2C segments.
 

Kľúčové slová

B2C B2B PR public relations IT
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Eva Čejková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15933