Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939 – Denis Ratkovský
Denis Ratkovský
Bachelor's thesis
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939
Abstract:
Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of customer care, which was used in the company Baťa until 1939 and the subsequent comparison with the selected, currently oper-ating network of pharmacies. The theoretical part focuses on the definition of terms such as marketing, marketing mix, customer care and defining the profession of salesman. The practical part of the thesis deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Gabriela Culík Končitíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RATKOVSKÝ, Denis. \textit{Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vkrhnz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ratkovský, Denis. Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics