NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market – ZhiZheng Chen
ZhiZheng Chen
Bakalářská práce
NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market
Vstupní strategie NAITE na český trh
Anotace:
Z pohledu NAITE formulovala diplomová práce strategické otázky vstupu společnosti na český trh. První část je úvodem do společnosti a jejích produktů. Druhá část nejprve analyzuje českou národní situaci, podnikatelské prostředí, makroekonomické faktory a obchodní vztahy s Čínou. Dozvěděli se také o pravidlech a předpisech Evropské unie. Poté byly analyzovány příslušné podmínky na trhu, aby položily …víceAbstract:
From the perspective of NAITE, Thesis formulated the strategic issues for the company to enter the Czech market. The first part is an introduction to the company and its products. The second part firstly analyzes the Czech national situation, business environment, macroeconomic factors, and trade relations with China. Then learned about the rules and regulations of the European Union. After that, the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84539
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84539
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business