ZhiZheng Chen

Bachelor's thesis

NaiTe's Entry Stategy to the Czech Market

Vstupní strategie NAITE na český trh
Abstract:
Z pohledu NAITE formulovala diplomová práce strategické otázky vstupu společnosti na český trh. První část je úvodem do společnosti a jejích produktů. Druhá část nejprve analyzuje českou národní situaci, podnikatelské prostředí, makroekonomické faktory a obchodní vztahy s Čínou. Dozvěděli se také o pravidlech a předpisech Evropské unie. Poté byly analyzovány příslušné podmínky na trhu, aby položily …more
Abstract:
From the perspective of NAITE, Thesis formulated the strategic issues for the company to enter the Czech market. The first part is an introduction to the company and its products. The second part firstly analyzes the Czech national situation, business environment, macroeconomic factors, and trade relations with China. Then learned about the rules and regulations of the European Union. After that, the …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84539

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business

Theses on a related topic