Theses 

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank – Žaneta ŽELEZNÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Žaneta ŽELEZNÁ

Bakalářská práce

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank

Loyalty Program as a medium of Direct marketing communication in Raiffeisenbank

Anotace: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast věrnostních programů a jejich zapojení v direct marketingové komunikaci. V praktické části se zaměřuje na rozbor věrnostního programu společnosti Raiffeisenbank a programů jejich hlavních konkurentů, kterými jsou Česká spořitelna, GE Money Bank a Citibank. Dále šetří nejúspěšnější zahraniční programy Nectar a Tesco Clubcard. Prostřednictvím analýzy a srovnání parametrů, komunikace, výhodnosti a vnímání zmíněných programů jsou zkoumány prvky jejich úspěšnosti, atraktivity a efektivity. Závěr práce obsahuje návrh ideálního programu a doporučení pro jeho efektivní zavedení.

Abstract: In theoretical part the Bachelor thesis characterized in theoretical part the field of loyalty programs and their integration in direct marketing communications. The practical part focuses on the analysis of loyalty program of Raiffeisenbank and programs of their main competitors, which are the Ceska sporitelna, GE Money Bank and Citibank. Further, it describes the most successful foreign programs Nectar and Tesco Clubcard. Through analysis and comparison of parameters, communication, convenience, and the perception of these programs are explored elements of their success, attractiveness and effectiveness. The conclusion includes a proposal for an ideal program and recommendations for its effective implementation.

Klíčová slova: Direct marketing, vztahový marketing, věrnostní program, bodové schéma, cash back schéma, marketingový výzkum, skupinové diskuse, Raiffeisenbank, Exclusive program, Česká spořitelna, Chytrá karta, GE Money Bank, Bene +, Citibank, Citi Shopping, Nectar, Tesco Clubcard.

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
  • Identifikátor: 18733

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=18733 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

ŽELEZNÁ, Žaneta. Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 2. 2019 04:48, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz