Citace dle ISO 690:
LaTeX |
HTML |
text |
BibTeX |
Wikipedie
ŽELEZNÁ, Žaneta. \textit{Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank} [online].
Zlín, 2011 [cit. 2019-02-23]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vl0slo/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D..
ŽELEZNÁ, Žaneta. <i>Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank</i> [online].
Zlín, 2011 [cit. 2019-02-23]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vl0slo/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D..
ŽELEZNÁ, Žaneta. Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank [online].
Zlín, 2011 [cit. 2019-02-23]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vl0slo/>.
Bakalářská práce.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací.
Vedoucí práce Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D..
@misc{ŽELEZNÁ2011thesis,
AUTHOR = "ŽELEZNÁ, Žaneta",
TITLE = "Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank [online]",
YEAR = "2011 [cit. 2019-02-23]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Zlín",
SUPERVISOR = "Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.",
URL = "Dostupné z WWW <https://theses.cz/id/vl0slo/>",
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = ŽELEZNÁ
| jméno = Žaneta
| instituce = Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
| titul = Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
| url = https://theses.cz/id/vl0slo/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí = Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
| rok = 2011
| počet stran =
| strany =
| citace = 2019-02-23
| poznámka =
| jazyk =
}}