Ing. Věra Hráská

Disertační práce

Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků

The Perception of Selected Attributes of Customer Value
Anotace:
Dizertační práce se zabývá určením vybraných atributů hodnoty pro zákazníky při zavádění a prodeji nového originálního volně prodejného léku na trh z pohledu klientů kamenných lékáren. V teoretické části práce je vymezena podstata hodnoty pro zákazníka, modely hodnoty pro zákazníka, její charakteristické rysy, dimenze a atributy. V návaznosti na to je rozpracován marketingový mix jako prostředek vytváření …více
Abstract:
The thesis deals with the determination of selected attributes of consumer value in launch and selling new original over-the-counter (OTC) drug on the market from the perspective of brick and mortar pharmacy clients. The theoretical part defines key stones of customer value, customer value models, characteristic features, dimensions and components of customer value. Consequently a marketing mix is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2015

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hráská, Věra. Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická