Ing. Věra Hráská

Doctoral thesis

Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků

The Perception of Selected Attributes of Customer Value
Abstract:
Dizertační práce se zabývá určením vybraných atributů hodnoty pro zákazníky při zavádění a prodeji nového originálního volně prodejného léku na trh z pohledu klientů kamenných lékáren. V teoretické části práce je vymezena podstata hodnoty pro zákazníka, modely hodnoty pro zákazníka, její charakteristické rysy, dimenze a atributy. V návaznosti na to je rozpracován marketingový mix jako prostředek vytváření …more
Abstract:
The thesis deals with the determination of selected attributes of consumer value in launch and selling new original over-the-counter (OTC) drug on the market from the perspective of brick and mortar pharmacy clients. The theoretical part defines key stones of customer value, customer value models, characteristic features, dimensions and components of customer value. Consequently a marketing mix is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2015

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hráská, Věra. Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická