Vnitřní a vnější determinanty ovlivňující přístup k pohybovým aktivitám ve školní tělesné výchově, sportu a volném čase u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na vybrané střední škole – Pavel STEIGER
Pavel STEIGER
Bakalářská práce
Vnitřní a vnější determinanty ovlivňující přístup k pohybovým aktivitám ve školní tělesné výchově, sportu a volném čase u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na vybrané střední škole
Internal and external determinants which influence the attitude to physical activities in school physical education, sport and leisure time by pupils with special educational needs at selected high school
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich vztahem ke školní tělesné výchově, školními kroužku pohybových aktivit a trávení volného času sportem. Nabízí přehled všech typů zdravotních znevýhodnění a nejvhodnějších sportovních aktivit vzhledem k individuálním možnostem žáků. Z dosažených výsledků je patrná tendence žáků trávit volný čas spíše pasivně, …víceAbstract:
: This bachelor thesis is focused on the pupils with special educational needs and their relationship with school physical education, attendance in school sports clubs or spending leisure time actively. This thesis also offers an overview of all types of health disabilities and illustration of the most suitable sporting activities due to individual possibilities of these pupils. Considering to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Ješina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEIGER, Pavel. \textit{Vnitřní a vnější determinanty ovlivňující přístup k pohybovým aktivitám ve školní tělesné výchově, sportu a volném čase u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na vybrané střední škole}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl36jp/.
Jak správně citovat práci
STEIGER, Pavel. Vnitřní a vnější determinanty ovlivňující přístup k pohybovým aktivitám ve školní tělesné výchově, sportu a volném čase u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na vybrané střední škole. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná tělesná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
27. 7. 2018