Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Natálie Jankůjová
Bc. Natálie Jankůjová
Bachelor's thesis
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti zvýšení tržeb maloobchodní jednotky při využití regionálních produktů. Literární rešerše řeší problematiku použité literatury, teoretická část seznamuje se všemi důležitými pojmy práce a aplikační část je zaměřena na srovnání a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření a na návrzích opatření nápomocných ke zvýšení tržeb maloobchodní jednotky a zvednutí podvědomí …viacAbstract:
Bachelor thesis is focused on the possibility of an increase in sales of retail units in the use of regional products. Literature search solve the issue of the literature, theoretical part introduces the all-important concepts of the work and the application part is focused on the comparison and evaluation of the results of the questionnaire survey and proposals for measures helpful to increase the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/v8auq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANKŮJOVÁ, Natálie. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl3izt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Amina Dauzova -
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
Jaromír Válek -
Současné krize a jejich vliv na chování spotřebitelů a/či firem
Eliška Hlavatá -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Nákupní chování spotřebitele a plýtvání potravinami. Umístění ovoce a zeleniny v nákupním vozíku.
Karla Mičkerová -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Jan Doubek