Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru. – Jana Melecká
Jana Melecká
Bakalářská práce
Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru.
Marketing analysis of launching new eco-friendly products made of recycled paper.
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou analýzou uvedení nového ekologicky šetrného výrobku, vyrobeného ze sběrového papíru. Klade důraz na rostoucí význam ekologie a recyklace papíru. Práce obsahuje teoretická východiska dané problematiky, základní charakteristiku trhu s grafickými papíry a praktickou část, která se zabývá charakteristikou podniku, novým výrobkem a jeho pří-nosem pro zákazníka. Práce řeší konkurenci …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing analysis of launching a new eco - friendly product, made of recycled paper. It emphasizes the growing importance of ecology and paper recycling. The thesis contains the theoretical background of the given issue, the basic characteristics of the graphic paper market and the practical part, which includes a characteristic of the company, the new product and its contribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Václav Nétek, CSc.
- Oponent: Petr Besta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MELECKÁ, Jana. \textit{Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru.} [online].
Praha, 2017 [cit. 2019-12-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/vlazl9/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola podnikání a práva, a.s..
Vedoucí práce doc. Ing. Václav Nétek, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Vysoká škola podnikání a práva
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Návrh komunikačního mixu pro podnik vstupující na e-market
Kristýna Šedá -
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
Josef Kutý -
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Patrícia Krausová -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Stojna Antovska -
Market Entry Strategy for LifeTable Concept
Klára Vítečková -
Marketingová analýza uvedení nového modelu Yaris na český trh
Martin Honzíček