Vytvoření a aplikování elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu – Markéta Hanušová
Markéta Hanušová
Bakalářská práce
Vytvoření a aplikování elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu
Creating and Applying an Electronic Book as a Marketing Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením a aplikováním elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu, portálu iOdhadce.cz provozovaným společností HELP ONE s.r.o., zaměřujícího se na služby v oblasti odhadů nemovitostí. Cílem výzkumné části je pomocí zvolených výzkumných otázek odhalit dopad uvedení elektronické knihy na portálu pomocí měření statistik návštěvnosti portálu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANUŠOVÁ, Markéta. \textit{Vytvoření a aplikování elektronické knihy jako marketingového nástroje k internetovému projektu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/vljs41/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Hana Sysalová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Marketingová komunikace elektronických obchodů
Andrei Mychko
Název
Vložil
Vloženo
Práva