Martina Jandová

Bachelor's thesis

Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh

The Urban Outfitters and its Potential to Entry the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vstupem firmy Urban Outfitters na český trh. V teoretické části práce autorka definuje základní pojmy k dané problematice jako je značka a marketingová stra-tegie s užším zaměřením na omnichannel strategii. Také zde formuluje pojmy z oblasti marke-tingové komunikace, nákupní zkušenost a typy analýz, které je nezbytné provést před vstupem značky na trh. Cílem práce je …more
Abstract:
This bachelor's thesis concerns the issues of the company entering new foreign market. In the theoretical part, the author discussess the terms of brand and marketing strategy with a closer look to omnichannel marketing strategy and formulates different types of analysis and other terms as shopping experience or marketing communication. The aim of this thesis is to find out how would Czech customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jandová, Martina. Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe