Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh – Martina Jandová
Martina Jandová
Bachelor's thesis
Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
The Urban Outfitters and its Potential to Entry the Czech Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vstupem firmy Urban Outfitters na český trh. V teoretické části práce autorka definuje základní pojmy k dané problematice jako je značka a marketingová stra-tegie s užším zaměřením na omnichannel strategii. Také zde formuluje pojmy z oblasti marke-tingové komunikace, nákupní zkušenost a typy analýz, které je nezbytné provést před vstupem značky na trh. Cílem práce je …moreAbstract:
This bachelor's thesis concerns the issues of the company entering new foreign market. In the theoretical part, the author discussess the terms of brand and marketing strategy with a closer look to omnichannel marketing strategy and formulates different types of analysis and other terms as shopping experience or marketing communication. The aim of this thesis is to find out how would Czech customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 27. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Martina. \textit{Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vlkdod/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jandová, Martina. Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
Gabriela Janovská -
Možnosti vstupu finské firmy na český trh
Klára Zieglerová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Vstup finské firmy Vaisala Oyj na český trh
Petra Vlková -
Analýza potenciálních zákazníků při vstupu české módní značky na zahraniční trh
Zita Mickertsová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová -
Návrh na zlepšenie pozície malých a stredných podnikov na trhu športovo-módneho tovaru
Matej Aľakša