Vývojové trendy v chování spotřebitelů při nákupu potravin – Kamila Krištofová
Kamila Krištofová
Bachelor's thesis
Vývojové trendy v chování spotřebitelů při nákupu potravin
Development trends in consumer behavior when buying food
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Vývojové trendy v chování spotřebitelů při nákupu potravin“ je nastínění aktuálních trendů a zvyklostí v chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje charakterizaci klíčových slov bakalářské práce. Druhou část tvoří vlastní dotazníkové šetření u 150 spotřebitelů včetně porovnání dotazníkových šetření provedených za posledních 20 letech …moreAbstract:
The Bachelor thesis entitled “Development trends in consumer behavior when buying food” is concerned to outline current trends and practices in consumer behavior. The work is divided into two parts. The theoretical part contains the characterization of the keywords of the bachelor's thesis. The second part consists of its own questionnaire survey of 150 consumers, including a comparison of questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRIŠTOFOVÁ, Kamila. \textit{Vývojové trendy v chování spotřebitelů při nákupu potravin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vll0d1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Chování spotřebitele při nákupu základních potravin a produktu z nich vyrobených
Hudáková Hudáková -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Vývojové trendy v chování spotřebitelů při nákupu potravin
Michaela Dvořáková -
Zhodnocení chování zákazníků při nákupu potravin v České republice
Adéla Chvojková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights