Lukáš Tisoň

Master's thesis

Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o.

Proposal of online marketing strategy for company Bydlíme snadno s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou strategii konkrétní firmy, založenou na frameworku See-Think-Do-Care, která zohledňuje rozdílné nákupní fáze a potřeby zákazníků v každé této fázi. Práce také popisuje principy strategického marketingu, zmíněný framework STDC, základní rysy online marketingu a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je pomoci firmě Bydlíme snadno zvýšit …more
Abstract:
The master's thesis focuses on the online marketing strategy of a specific company, based on the See-Think-Do-Care framework, which takes into account the different buying phases and customer needs in each of these phases. The thesis also describes the principles of strategic marketing, the mentioned STDC framework, the basic features of online marketing and online marketing channels. The main objective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Veronika Šlapáková Losová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90395