Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o. – Lukáš Tisoň
Lukáš Tisoň
Master's thesis
Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o.
Proposal of online marketing strategy for company Bydlíme snadno s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou strategii konkrétní firmy, založenou na frameworku See-Think-Do-Care, která zohledňuje rozdílné nákupní fáze a potřeby zákazníků v každé této fázi. Práce také popisuje principy strategického marketingu, zmíněný framework STDC, základní rysy online marketingu a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je pomoci firmě Bydlíme snadno zvýšit …moreAbstract:
The master's thesis focuses on the online marketing strategy of a specific company, based on the See-Think-Do-Care framework, which takes into account the different buying phases and customer needs in each of these phases. The thesis also describes the principles of strategic marketing, the mentioned STDC framework, the basic features of online marketing and online marketing channels. The main objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90395
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Veronika Šlapáková Losová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová