Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o. – Lukáš Tisoň
Lukáš Tisoň
Diplomová práce
Návrh online marketingové strategie pro firmu Bydlíme snadno s.r.o.
Proposal of online marketing strategy for company Bydlíme snadno s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou strategii konkrétní firmy, založenou na frameworku See-Think-Do-Care, která zohledňuje rozdílné nákupní fáze a potřeby zákazníků v každé této fázi. Práce také popisuje principy strategického marketingu, zmíněný framework STDC, základní rysy online marketingu a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je pomoci firmě Bydlíme snadno zvýšit …víceAbstract:
The master's thesis focuses on the online marketing strategy of a specific company, based on the See-Think-Do-Care framework, which takes into account the different buying phases and customer needs in each of these phases. The thesis also describes the principles of strategic marketing, the mentioned STDC framework, the basic features of online marketing and online marketing channels. The main objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90395
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Veronika Šlapáková Losová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová