Projekt založení nového podnikatelského subjektu – Bc. Veronika Machalová
Bc. Veronika Machalová
Diplomová práce
Projekt založení nového podnikatelského subjektu
The Project of Establishment of a New Business Entity
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na problematiku týkajúcu sa založenia nového kaviarenského podniku v Trenčíne. Cieľom tejto práce je vytvorenie podnikateľského plánu, ktorého úlohou je objasniť jednotlivé kroky vedúce k založeniu a finálnemu zahájeniu činnosti tohto podniku. Diplomová práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť sa zaoberá literárnou rešeršou prameňov, ktoré sa vzťahujú …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issues related to the establishment of a new cafe business in Trenčín. The aim of this thesis is to create a business plan, whose task is to clarify the individual steps leading to the establishment and final start of activities of this enterprise. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with a literature search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machalová, Veronika. Projekt založení nového podnikatelského subjektu. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení Shisha baru
Vladislav Kadlečík -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová -
Podnik a význam jeho zviditelnění na sociálních sítích
Gerenzel Gunaeva -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Způsoby evidence zásob a jejich optimalizace se zaměřením na konkrétní podnik
Romana Brázdová -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina